Just nu


Godmorgon,
vakande för 1 timme sedan.
Snart ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag börja fixa mig.
Ska ha på mig lite av det nya också, så ni kanske får se. 

Jag sitter just nu och raderar bilder på kameran, för idag ska jag och Clara gå på neverstore's 10 års jubileum och jag är typ ett stort fan av dom, hehe


{taget från deras facebook evenemang}
10 års jubileum för Neverstore firar vi med en gratis spelning och fest i hamnen (utanför restaurang Bryggan) i Hjo den 5:e Augusti!

15.00 - Popens Mussolinis - Hjo
16.00 - Shackleheart - Hjo
17.00 - In Michigan - Söderhamn
18.00 - Displeased - Hjo

21:00 - NEVERSTORE

Kom och fira med oss!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback