Ida här!

Hejsan fick reda på att jag vann tävlingen. På den här bloggen. Så det ska bli kul att få gästblogga här då och då.
Just nu sitter jag och funderar vilken kategori det här inlägget ska läggas i. Men den får nog ligga kvar i "allt möjligt"
Har inte så mycket att blogga om just nu när det är kväll. Men i morgon kommer jag in och slänger in något inlägg med lite bilder. Får vi hoppas.

haha vet ju att Filippa inte är så förtjust i hundar och därför slänger jag in en bild
På Chicco för att jag inte har någon bild att lägga in till det här inlägget.
Och bilden passar ändå bra in för att Chicco ligger just nu vid mig och sover.

sofia

vsg :D

2010-08-16 22:35:36
URL: http://audry.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback