Hairspray

Clara tyckte detta såg ut som gudsljus, hahahaha

Hej, vakande faktiskt kl 07:49 idag, har haft lite bloggtorka vilket jag har hela tiden men just nu orkade jag lägga upp ett litet inlägg. 

Vad ska alla mina söta läsare göra idag?
Själv ska jag gå på utebio ikväll, det är så att varje sommar här i Hjo har vi en stor filmduk som vi sätter upp på torget. Sen får man komma dit med nära och kära och kolla på en film, detta året är det filmen Hairspray som faktiskt verkar kul, det är en musikal.
Börjar kl 22:00 om jag inte minns fel, så bor du i Hjo så kom dit!
Jag ska åka och kolla sen när den börjar, så jag säger till om det är någon som vill gå.

M&M

Hej!

Fin blogg!!! hur mår du? Kram// M&M

2010-08-15 15:33:27
URL: http://vannerforlivet.webblogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback