Dagens planer

Hej, har precis duschat, idag har jag lite som jag ska hinna med. Tänkte också tipsa er om att Ebba har en kategori med "lika som bär" så ni får ju gärna skicka in förslag på vilka ni tycker är lika, skicka till [email protected]
har du blogg blir du även länkad :}


Dagens planer ser ut såhär:
  • Duscha √ Avklarat
  • Städa mitt rum √ Avklarat
  • Höra med mormor & morfar och mamma om jag kan komma till mormor & morfar redan imorgon eller något
  • Åka till mamma
  • Fixa klart mina naglar

    Glöm inte vinnaren i min tävling på min andra blogg {länk}

ebba :)

tack så mycket :D !

2010-08-01 14:43:42
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback