cha cha!

cha cha! slänger in ett inlägg. Idag har jag bara tagit det lugnt hemma. har städat rummet så har gått runt och sjungit över allt och dansat. Skit kul är det det klart. Och i morgon åker jag Malin och Julia till Göteborg. I morgon kommer det nog mer bilder annars är det bara kolla in min blogg. tror det finns längre ner på den här bloggen. Annars kommer det med i det inlägget. Men vi kommer äga ut hela Göteborg som alltid. förra gången slösa jag fem kronor på en fattig liten kille. via är jag snäll. Och det klart mina älskade kompisar gjorde ju med det!

Chawo

Faaan vad sööööt blogg design du har :O<3333

2010-08-19 22:20:22
URL: http://chawo.blogg.se/
Novembersara

SV! På tv4 =) får jag bara fråga hur du hittade min blogg? Kram!

2010-08-20 09:02:43
URL: http://novembersara.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback