570,50 kr rikare

Hej, har precis ätit cupcake och räknat pengar som mormor & morfar sparat i ett år. Vi åker alltid på semester med dom varje år, jag berättar mer om det senare. Var fick vi 570,50 kr var :D

Jag och mormor var i stan idag eftersom jag har haft namnsdag i Maj, men jag hittade inte något. Men vem vet, jag kanske hittar något på båten till Danmark eller något i Danmark.

Detta är inte min dator, dom har inget trådlöst här så det funkade inte på min ;s
Alltså kan inte jag lägga upp några bilder i veckan. Men ni får nog nöja er med lite mobilbloggning i veckan för jag ska vara borta och inte kan ta med mig dator, i 3 dagar.
Så jag ska försöka att klämma in lite inlägg då och då, men ni kan ju alltid kolla in bloggen mins en gång om dagen för att inte missa något.

Puss hej ♥


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback