Zumba

Hej!
Tänkte försöka få igång bloggen igen. Har ju faktiskt en mobil där jag kan blogga ifrån också, så kommer nog använda den mest.
I alla fall så var jag idag på mitt allra första Zumba-pass, funderar på att göra det oftare faktiskt. Ska köpa mig ett medlemskort och gå dit oftare, Ella och jag fick gå in gratis denna gången för jag känner typ hon som stod i "receptionen". För er som inte testat så skulle jag verkligen rekomendera det, jättekul sätt att träna på! Kan vara lite svårt att hänga med i takten första gången men efter nästa gång går det bättre. Men går ni, så glöm inte ombyte och vattenflaska, det behövs!


Olivia

Åh vad kul! jag och Amanda brukar ju gå på måndagar hihi :D

2011-11-01 21:10:15
URL: http://www.ahlins.devote.se
Amanda

Åh vad roligt! :D vi går också på det, typ varje måndag. Kunde in te gå i måndags för skulle till mormor ;) <3 kanske vi träffas i fortsättningen då!:D <3

2011-11-01 22:16:35
URL: http://amandaahlin.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback